A reklámok jó ötleteket adhatnak az ötleteink megvalósításához
Bármennyire is nem szeretek TV-zni néha napján azért mégis kedvet kapok hozzá. Van, amikor csak úgy lustálkodás szempontjából ledőlök a kanapéra, és bekapcsolom a ritkán funkcionáló Tv-nket. Többnyire hamar megunom a sok reklám miatt, plusz egy idő után elkezd idegesíteni, hogy majdnem minden csatornán valamilyen szappanopera megy, de be kell, hogy valljam szoktak értelmes műsorok is menni.
A reklámokat meg azért nem szeretem, mivel mindig úgy érzem, hogy befolyásolni akarnak. Ami lényegébe véve igaz is. Sokszor azonban nem is abba az irányba terelnek, amibe ők gondolnák. Például a legutóbbi TV-zésem alkalmával a különböző kocsi reklámok hatására kezdtünk bele a flottakezelésbe. A páromnak van egy magánvállalkozása, ami tulajdonképpen családi örökség, mivel még a nagypapája alapította a céget, ezt vette át az édesapja és most ő. Már régóta gondolkodott valamilyen újításon, az azonban még benne sem körvonalazódott, hogy mi legyen az. Annyit tudott, hogy terjeszkedni kéne. Mindenféle vadász felszerelést forgalmaznak a boltjukba, de arra gondolt, hogy jó lenne egy online webshopot is indítani. Ugyanakkor nem szerette volna a kiszállítást külső cégre bízni, és amúgy is a beszerzés folyamatához sem ártana egy céges autó. A reklámok láttán én is elkezdtem gondolkodni a problémáján, és arra jutottam, hogy utána nézek, hátha van valami kedvezmény kisvállalatok számára is.
Találtam is egy oldalt, amely kimondottan kisebb méretű vállalkozásoknak nyújt segítséget autók tekintetében. Arra törekszenek, hogy azok a vállalatok is megfelelő tiszteletet és ellátást kapjanak, akiknek kevesebb autójuk van. Ez a párom cége számára ideális, hiszen mi is csak kettő, maximum három autóban gondolkodunk.
A párom azonnal feliratkozott az ingyenes öt részes levélsorozatra, amely költségcsökkentő lépéseket tartalmaz. Már ettől a tanulási lehetőségtől szimpatikussá vált ez az oldal és ez a cég. Aztán megnéztük, hogy milyen szolgáltatásokat nyújtanak az ügyfeleiknek, és mind a három esetében ott volt a tartós bérlet. Azt azonban nem tudtuk, hogy ez mit is jelent. Szerencsére ugyanezen az oldalon utána tudtunk ennek is nézni. Itt összehasonlítják a hitelt a tartós bérlettel. A fő különbség a törlesztésben van. Míg az első esetén a törlesztési idő alatt minden hónapban ugyan annyit kell fizetnie a szolgáltatást igénybe vevőnek, addig a második esetben ez nem egyenlő részekre van lebontva. És ez hosszú távon több okból is megéri.
Miután ezzel is megismerkedtünk, illetve áttanulmányoztuk az öt levelet, úgy döntöttünk, hogy felvesszük a kapcsolatot ezzel a céggel. Ez is nagyon egyszerűen lehetséges. Az oldalon egy űrlapot kell kitölteni, ahol megadjuk a nevünket és az elérhetőségünket, illetve megjegyzésbe oda lehet írni, hogy milyen ügyben keressük őket.
Ami szintén nagyon imponáló volt a számunkra az az, hogy a kapcsolat menüpontban bemutatják az alkalmazottaikat, és ott le van írva, hogy kihez, milyen problémákkal lehet fordulni. Szerintem ezt is egy olyan dolog, ami még inkább erősíti az ügyfélben a cég irányába történő elkötelezettség érzését, hiszen ez által még közelibbé, még ismerősebbé válnak.
Most azt várjuk, hogy visszahívjanak minket és elkezdhessük a közös munkát. Nagyon bizakodóak vagyunk, szerintem minden jól fog alakulni, hiszen úgy érzem, hogy megtaláltuk a cég számára az ideális szolgáltatást.
Sosem gondoltam volna, hogy a reklámok lesznek azok, amelyek meghozzák a továbbfejlesztéshez való ihletet. Vajon többet kellene TV-znem?